Ace:

David Escudé, regidor del districte de Les Corts, visita Ace Alzheimer Center Barcelona

El passat 6 de febrer, David Escudé, regidor del districte de Les Corts, va visitar les instal·lacions de l'Ace Alzheimer Center Barcelona per conèixer de primera mà la tasca clínica i social del centre, així com descobrir els últims projectes científics i avenços en el camp de les demències en els quals l'Ace Alzheimer Center Barcelona participa activament.

David Escudé, nomenat nou regidor del districte al juliol, ha volgut conèixer la tasca que ha portat a la fundació a situar-se com a centre de referència del districte i institució pionera en recerca i tractaments en les demències.

Miren Jone Gurrutxaga, directora general de l'Ace Alzheimer Center Barcelona, ha donat la benvinguda a la comitiva a les instal·lacions del centre de Les Corts per, a continuació, visitar la Unitat de Diagnòstic, la Unitat d'Assaigs Clínics, la Unitat de Tractaments Innovadors i l'Hospital de Dia de Tractament Farmacològic. "Estem al servei dels ciutadans de Les Corts, el nostre objectiu és el d'impulsar un districte amable per a les persones amb Alzheimer. Això implica no només oferir serveis d'atenció i suport, sinó també crear consciència i comprensió sobre la malaltia."

El nou regidor de Les Corts s'ha mostrat sorprès amb la gran qualitat de les instal·lacions i la projecció de l'Ace Alzheimer Center Barcelona com a referent nacional i internacional en el camp de les demències, reconeixent la importància que té comptar amb una organització tan compromesa amb les persones i les seves famílies en el districte.

La interacció entre l'Ace Alzheimer Center Barcelona i la regidoria del districte de Les Corts simbolitza un reconeixement de les institucions públiques a la tasca de la fundació contra les demències, tot destacant la importància de la sinergia entre institucions científiques i governamentals per millorar la qualitat de vida de les persones afectades i les seves famílies.

SM la Reina Doña Sofía visita Fundació ACE

21/02/2017Sensibilització
  Imatge de la pàgina web de la Casa Reial (www.casareal.es) SM la Reina Doña Sofía visita Fundació ACE . Avui Sa Majestat la Reina Sofia h...