Sensibilització

Tordera contra l’Alzheimer

27/10/2015

Tordera contra l’Alzheimer

Amb motiu del Dia Mundial de l’Alzheimer, la Residència L’Albert va organitzar tota una jornada d’activitats amb l’objectiu de conscienciar la població sobre la malaltia i de la necessitat d’aconseguir fons per a la recerca.

La jornada va ser un èxit per segon any consecutiu; 64 empreses de la ciutat es van involucrar donant diners i béns materials per a la rifa benèfica. Van aconseguir vendre més de 500 números mentre dins de les instal·lacions de la residència es feien activitats d’estimulació cognitiva, entre les que podríem destacar, un trivial musical i cultural adaptat a les vivències dels residents.

En total es van recaptar 1700 euros que han donat a Fundació ACE per tal de col·laborar a que l’Alzheimer sigui història.

BLOG | Assajos clínics; mites i veritats

28/04/2021Sensibilització
Carla Abdelnour ens explica en què consisteix un assaig clínic. Aquests tenen la finalitat de desenvolupar medicaments per retardar i curar l'Alzheimer aplicant el mètode científic.