Recerca

La Dra. Vanesa Pytel és la nova secretària del Grup d'Estudi de Neuroimatge de la SEN

25/01/2023
La neuròloga Vanesa Pytel, membre de l'equip d'Ace Alzheimer Center Barcelona, ha estat nomenada secretària del Grup d'Estudi de Neuroimatge de la Societat Espanyola de Neurologia (SEN).

Ace Alzheimer Center Barcelona s'incorpora a l'Associació Espanyola de Fundacions

20/12/2022RSC
El comitè executiu de l'Associació Espanyola de Fundacions ha aprovat la incorporació d'Ace Alzheimer Center Barcelona a l'entitat, que se suma a les més de 850 fundacions espanyoles que ja en formen part.

Ace Alzheimer Center Barcelona, present al CTAD 2022

09/12/2022RSC
La Dra. Boada, directora mèdica i cofundadora d'Ace, Miren Jone Gurrutxaga, directora general, Agustín Ruiz, director de recerca, i Xavier Morató, responsable d'assajos clínics, han estat els representants d'Ace al CTAD 2022.

Ace, present a l'IHF World Hospital Congress

18/11/2022RSC
Anna Riera, adjunta a la direcció general d'Ace, ha assistit al fòrum internacional en representació de l'entitat i com a membre del Comitè Científic del congrés.

El RCD Espanyol al costat d’Ace en el Dia Mundial de l’Alzheimer

22/09/2021RSC
Els cinc capitans de l’equip B del Real Club Deportivo Espanyol han visitat el nostre Hospital de Dia per realitzar una sessió de reminiscència amb alguns usuaris d’Ace Alzheimer Center Barcelona.

Ace Alzheimer Center Barcelona rep el suport solidari de la Fundació KPMG

30/07/2021RSC
La Fundació KPMG destina part de la iniciativa “Cafès solidaris” al grup de suport per a cònjuges de persones pre-senils “La meva parella té 54 anys i té Alzheimer... què puc fer?”