Ángela Sanabria presenta la seva tesi doctoral

La neuropsicòloga de Fundació ACE, Ángela Sanabria, ha presentat recentment la seva tesi doctoral, sota el títol: "Teoría de la mente y epilepsia criptogénica del lóbulo frontal." La tesi ha estat dirigida pel Dr. Francisco Javier Salas Puig i Manuel Toledo Argany. La presentació s'ha fet a l'Hospital Universitari de la Vall d'Hebron. El tribunal estaba format per: President: Dr. Juan César Álvarez Carriles, Doctor en Psicologia. Neuropsicòleg. Psicòleg adjunt a l'Hospital de Oviedo. Professor associat en Ciències de la Salut al Departament de Psicologia de la Universitat de Oviedo. Secretària: Dra. Carmen García, Doctora en Psicología. Experta en Neuropsicológia. Psicòloga adjunta. Professora associada a la UAB. Departament de Medicina de l'Hospital Sant Pau i Santa Creu. Vocal: Dra. Júlia Miró Lladó, Dra. en Biomedicina. Departament de Neurologia de l'Hospital de Bellvitge. tesis

Merck finalitza l’estudi del fàrmac Verubecestat

16/04/2019Recerca
L'empresa Merck ha donat per finalitzat l'assaig clínic del fàrmac Verubecestat, realitzat per Fundació ACE en persones amb Alzheimer en fase inicial, després que el medicament no hagi donat els resultats esperats.