Ace:

Els premis Muncunill reconeixen la trajectòria de la Dra. Mercè Boada

La Dra. Mercè Boada, cofundadora i directora mèdica d’Ace Alzheimer Center Barcelona, va recollir a mans de l’alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, el premi Muncunill a la Innovació Honorífic.

En una gala celebrada al Teatre Principal de la ciutat egarense, la Dra. Boada va agrair aquest reconeixement i va dir estar “molt honrada de servir les persones amb Alzheimer i les seves famílies”. A més, la directora mèdica d’Ace Alzheimer Center Barcelona va fer un recorregut per la història de l’entitat durant l’entrevista posterior al reconeixement i va destacar “la professionalitat de tot l’equip d’Ace i l’excel·lència amb la que treballen. Gràcies a ells la fundació és avui un referent nacional i internacional en el procés diagnòstic i en recerca de l’Alzheimer.”

A banda de la Dra. Mercè Boada, altres personalitats que destaquen en el seu sector han estat reconegudes amb el premi Muncunill a la Innovació Honorífic com son el director de cinema, Juan Antonio Bayona; Laura Tremosa, segona enginyera catalana en obtenir el títol d’enginyeria; o Ana María Lajusticia, química i fundadora de l’empresa de suplements alimentaris que porta el seu nom.

Sobre els premis Muncunill a la Innovació

Van ser creats el 2017 i representen un referent per a projectes d’innovació de tot el país, alhora que permeten apropar el concepte “innovació” a la ciutadania, reconeixent la feina d’aquelles persones, institucions o empreses que aposten per la innovació com a model integral, sent així un model de progrés, benestar i servei a la societat.

Mercè Boada, premi Muncunill a la Innovació 2023

20/04/2023Sensibilització
L’Ajuntament de Terrassa ha decidit atorgar el Premi Muncunill a la Innovació Honorífic 2023 a la Dra. Mercè Boada , fundadora i directora mèdica d'Ace, per la seva trajectòria professional. L'acte de lliurament dels Premis (que inclou 4 categories + el