Recerca

La Dra. Vanesa Pytel és la nova secretària del Grup d'Estudi de Neuroimatge de la SEN

25/01/2023
La neuròloga Vanesa Pytel, membre de l'equip d'Ace Alzheimer Center Barcelona, ha estat nomenada secretària del Grup d'Estudi de Neuroimatge de la Societat Espanyola de Neurologia (SEN).

25/01/2023Recerca

Nous resultats de FACEHBI ressalten l'efectivitat d'una eina per mesurar els nivells d'amiloide a la sang

23/01/2023Recerca
Un estudi realitzat en participants de la cohort FACEHBI dóna suport al potencial d'una nova eina que mesura els nivells de β-amiloide en plasma per identificar persones en estadis precoços de la malaltia d'Alzheimer.

GECONEU: el nou projecte de formació sobre assessorament genètic en malalties neurodegeneratives

19/01/2023Recerca
L'objectiu d'aquest projecte és formar els estudiants universitaris del sector sanitari en assessorament genètic, per abordar l'escepticisme que hi ha al voltant de la utilitat i els beneficis de les proves genètiques com a mètode predictiu de malalties.

La Dra. Amanda Cano rep la beca Sara Borrell per perfeccionar la seva formació

13/01/2023Recerca
La Dra. Amanda Cano és la beneficiària d'aquest contracte de treball, dirigit a doctors recent titulats en el camp de les ciències i tecnologies de la salut, per perfeccionar la seva formació.

Un estudi d’Ace amplia el coneixement sobre el risc genètic en la malaltia d’Alzheimer

03/01/2023Recerca
La investigació, publicada a la revista científica Springer Nature, analitza els efectes genètics del líquid cefalorraquidi en el desenvolupament de la malaltia d’Alzheimer.