Sensibilització

La conferència BCNPIT converteix Barcelona en la capital mundial de les demències.

28/05/2024
Durant els dies 15, 16 i 17 de maig, la ciutat comtal va reunir els millors investigadors del món en l'àmbit de les demències.

Barcelona-Pittsburgh començarà amb un simposi sobre assessorament genètic

24/04/2024Recerca
Ace inicia aquesta edició amb un simposi d'accés obert, en línia i presencial, en el qual professionals de la fundació debatran sobre la importància de l'assessorament genètic com a mètode predictiu de malalties neurodegeneratives.

Ace Alzheimer Center participa al XVIII forum científic de CIBERNED

10/04/2024Recerca
Entre els dies 10 i 12 d'abril, Bilbao acollirà la nova edició del congrés internacional sobre malalties neurodegeneratives en el què participaran membres d'Ace Alzheimer Center Barcelona.

Ace Alzheimer Center Barcelona participa en el simposi anual del NNAC

19/02/2024Recerca
El Dr. Agustí Ruiz va impartir una ponència sobre la genètica de la malaltia d'Alzheimer en la població hispana.

Facememory®: Ciència i innovació per detectar el deteriorament cognitiu

13/02/2024Recerca
Avaluar la teva memoria desde casa i sense la necesitat d'acudir a cap centre mèdic és posible.

Noves perspectives sobre els gens de risc d'Alzheimer

24/01/2024Recerca
S'han identificat 4 noves variants genètiques que podrien incrementar el risc de desenvolupar Alzheimer.