Fundació ACE acull aquest novembre la reunió bianual de l'European Alzheimer’s Disease Consortium (EADC)

El proper 4 de novembre tindrà lloc a la seu de Fundació ACE la reunió bianual de l'EADC. La Dra. Mercè Boada serà l’amfitriona local de la reunió que se celebrarà un dia abans de l’inici del vuitè congrés Clinical Trials on Alzheimer’s Disease (CTAD), sobre assajos clínics en l’Alzheimer.

L’European Alzheimer’s Disease Consortium és una xarxa de més de 50 centres europeus d’investigació clínica i biomèdica en el camp de la malaltia d’Alzheimer i demències relacionades. Finançada per la Comissió Europea, la reunió convoca dos cops l’any els centres de recerca de més de 20 països.

EADC-logo

Barcelona Cuida: Taller per a cuidadors de persones amb Alzheimer

17/05/2019Formació
Fundació ACE va oferir ahir en el marc de Barcelona Cuida un taller teòric-pràctic per donar suport a familiars i cuidadors de persones amb Alzheimer i altres demències.