Ace:

Apunta't al curs de formació especialitzat en Neuromodulació no Invasiva

El 10 i 11 de juny del 2023 tindrà lloc, a les instal·lacions d'Ace Alzheimer Center Barcelona, un curs de formació intensiu especialitzat en Neuromodulació no Invasiva, concretament en la Tècnica d'Estimulació Magnètica Transcraneal (TMS).

L'objectiu d'aquestes jornades és oferir coneixement teòric i pràctic sobre la Neuromodulació no Invasiva i les possibilitats que ofereix la tècnica TMS per avaluar i modular l'activitat cerebral, així com la seva aplicació al diagnòstic i tractament de diferents símptomes associats a malalties neurològiques i sistèmiques.

La formació anirà a càrrec de la Dra. Vanesa Pytel, responsable clínic d'Ace Alzheimer Center Barcelona i Secretària del Grup d'Estudi de Neuroimatge de la SEN.

El curs va dirigit a professionals del sector de la salut, que vulguin conèixer els mecanismes bàsics de funcionament de la TMS i la seva aplicació.

Per inscriure's cal emplenar aquest formulari i fer el pagament per transferència. Les persones que pertanyin a un col·lectiu i siguin membres de la Societat Espanyola de Neurologia, o de la Societat Catalana de Neurologia, o estudiants, poden sol·licitar un descompte al formulari abans de realitzar el pagament. Les instruccions per a realitzar la transferència s'enviaran als inscrits per correu electrònic un cop tramitada la inscripció.

Lloc: Ace Alzheimer Center Barcelona. C/ Gran Via de Carles III, 85 bis – 08028 Barcelona

Data: dissabte, 10 de juny de 9.00 a 14.00 i de 15.30 a 20.30h. Diumenge, 11 de juny de 9:00 a 14:00h.

Preu: 500€ per alumne.

Inscriu-t'hi

Blog | TMS i Realitat Virtual: amb la mirada posada en el futur

28/03/2023Atenció i tractament
La Unitat de Neuromodulació aprofita el gran potencial de les noves tecnologies per oferir una medicina de precisió. És per això que a Ace combinem l'estimulació cerebral amb una estimulació immersiva a través d'ulleres de realitat virtual.