Recerca

La Dra. Vanesa Pytel és la nova secretària del Grup d'Estudi de Neuroimatge de la SEN

25/01/2023
La neuròloga Vanesa Pytel, membre de l'equip d'Ace Alzheimer Center Barcelona, ha estat nomenada secretària del Grup d'Estudi de Neuroimatge de la Societat Espanyola de Neurologia (SEN).

Organitzem una jornada informativa per l’equip de CAPSBE

07/10/2022Formació
L'objectiu d'aquestes jornades és establir sinergies entre l'atenció primària i Ace Alzheimer Center i intercanviar coneixement

Tornen els grups de formació i suport per a familiars de persones diagnosticades a Ace

15/09/2022Formació
L’àrea de Treball Social d’Ace Alzheimer Center Barcelona ha elaborat un complet programa d’educació i capacitació per a les famílies de persones amb Alzheimer diagnosticades a Ace.

Publicades les bases de la I edició del Premi Lluís Tárraga

06/07/2022Formació
El guanyador/a del premi rebrà una compensació econòmica de 1.000€ i tindrà l'oportunitat de fer un acte públic impulsat per Ace amb l'objectiu de difondre la seva investigació.

Més de 300 persones assisteixen a la XII edició de la conferència Barcelona-Pittsburgh

09/06/2022Formació
Després de dos anys de pandèmia i dos ajornaments, la XII edició de la conferència biennal Barcelona-Pittsburgh va tenir lloc entre els dies 1 i 3 de juny a Barcelona.

Inscripcions obertes pel webinar “Advances in Molecular Neuroimaging”

26/04/2021Formació
Ace Alzheimer Center Barcelona i Grifols, amb la col·laboració de Kern Pharma, impulsen el cicle de conferències Global Research Summit, una sèrie de webinars gratuïts dirigits a professionals del camp de les demències.