Salade premsa

NOTA INFORMATIVA
Barcelona, 30 de maig de 2019

Amb l’objectiu de recaptar fons per la recerca de l’Alzheimer

FUNDACIÓ ACE I JOIES MAJORAL LLANCEN LA POLSERA SOLIDÀRIA INSTANT

•    La peça, dissenyada per Roc Majoral, surt avui a la venda i els beneficis que s’obtinguin es destinaran a la Unitat de Recerca de Fundació ACE

•    La iniciativa s’emmarca en el conveni de col·laboració que les dues entitats han signat per promoure la sensibilització i implicació de la societat en la lluita contra la demència

Fundació ACE- Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center, entitat dedicada al diagnòstic, tractament i recerca d’Alzheimer i altres demències, i Majoral, reconeguda firma de joies amb un marcat compromís social, llancen la polsera solidària Instant, una joia d’inspiració mediterrània. Els beneficis de la venda es donaran a la Unitat de recerca de Fundació ACE.

Ambdues entitats han signat un conveni de col·laboració per impulsar la investigació de la malaltia d’Alzheimer i per fomentar la captació de fons per finançar els estudis que Fundació ACE porta a terme.

Majoral, que se suma així a la campanya Regala memòria de Fundació ACE, ha creat una polsera exclusiva, dins la col·lecció Jungle, inspirada en l’essència de formes naturals i que rememora l’illa de Formentera, la cultura popular i la naturalesa.

Forjada en plata i elaborada de manera artesanal, la peça porta un petit tancament en espiral amb la gravació del logotip de Fundació ACE i el de la mateixa firma. El preu de la polsera és de 35 euros i els beneficis de la seva venda estaran íntegrament destinats a l’estudi i recerca de la malaltia d’Alzheimer.

En la signatura del conveni, Mercè Boada, cofundadora i directora mèdica de la Fundació, ha agraït el compromís tant de Roc Majoral, el dissenyador, com de la firma. “Amb Instant, aquesta joia per l’Alzheimer, Majoral no només està donant suport a la recerca: està establint un precedent, constituït un exemple d’altruisme i compromís social ferm”,  destaca la Dra. Boada. “Les marques solidàries com Majoral, conscienciades i disposades a aportar valor a la societat, tenen una força descomunal en el missatge. Són capaces de fer que les persones vegin el que abans passava desapercebut”.

La polsera surt a la venda avui i es podrà adquirir en les botigues físiques de Majoral i, també, a través de la seva plataforma de venda online.

Instant, una polsera solidària per regalar memòria

Majoral s’ha volgut unir a la campanya Regala memòria utilitzant un dels seus productes estrella com a eina solidària per la captació de fons.

Instant és el nom amb el qual s’ha batejat la peça. Representa la idea d’aquells moments en la vida d’una persona que ningú hauria de poder oblidar i, alhora, reforça el missatge que, regalant la polsera, regalem temps a la investigació contra l’Alzheimer.

Un estudi de Fundació ACE demostra que les persones amb demència presenten pitjor salut visual

04/07/2019Sala de premsa
Les persones amb demència presenten pitjors paràmetres de salut visual que aquelles amb menor grau de deteriorament cognitiu. Així ho indica un nou article publicat per l'equip de recerca de Fundació ACE.