Sala de premsa

El projecte MOPEAD, finalista del Premi d'Internet 2019 per la seva innovació en l'ambit de la salut

15/05/2019Sala de premsa
El projecte europeu MOPEAD (Models of Patient Engagement for Alzheimer’s Disease), coordinat a Espanya per Fundació ACE, ha estat finalista, aquest matí, del Premi d'Internet 2019 en la categoria de Recerca i Emprenedoria.

Els experts recomanen fomentar la lectura entre les persones amb Alzheimer

23/04/2019Sala de premsa
Els experts de Fundació ACE aconsellen, amb motiu de la celebració de la Diada de Sant Jordi, promoure la lectura entre les persones amb demència com a eina per a treballar el llenguatge i la memòria.

Fundació ACE s'uneix al consorci EPAD de prevenció de la demència

29/03/2019Sala de premsa
Fundació ACE s’ha incorporat a EPAD un consorci europeu que treballa per a la prevenció de l’Alzheimer a través d’un programa de recerca interdisciplinari.

Descobreixen 5 nous gens nous relacionats amb la malaltia d'Alzheimer

28/02/2019Sala de premsa
El consorci IGAP (International Genomics of Alzheimer’s Project) de genètica d'Alzheimer, amb la participació del consorci espanyol DEGESCO, impulsat per Fundació ACE, ha identificat cinc nous gens relacionats amb la malaltia d'Alzheimer.

Fundació ACE i el Conservatori Liceu signen un conveni de col·laboració per l'Alzheimer

19/02/2019Sala de premsa
Fundació ACE i el Conservatori Liceu signen un conveni de col·laboració per a impulsar projectes conjunts en favor de la recerca de la malaltia d'Alzheimer.