Sensibilització

VilaPensa: Una nova mirada a l’Alzheimer

10/04/2019

VilaPensa: Una nova mirada a l’Alzheimer

La Dra. Mercè Boada, directora mèdica de Fundació ACE, ha participat aquest cap de setmana en el festival de pensament VilaPensa amb la conferència “La recerca de la felicitat en la infelicitat”

Boada, va donar en la seva sessió, una nova mirada a la malaltia d’Alzheimer, aportant una visió enfocada en els avenços que s’estan duent a terme en l’àmbit de la recerca, el diagnòstic precoç i el suport a persones afectades, de cara a trobar una sortida a aquesta malaltia.

VilaPensa, festival de pensament

VilaPensa és un festival del pensament que s’organitza anualment a la població de Vilafranca del Penedès. Es tracta d’un projecte divulgatiu i transversal, obert al coneixement, a la cultura i a les ciències i a l’humanisme en general.

La segona edició del VilaPensa, celebrada enguany del 2 al 7 d’abril, sota el lema “A la recerca de la felicitat”, ha proposat aquesta temàtica com a fil conductor transversal de tots els seus actes. VilaPensa’19 ha estat una recerca del significat de felicitat per ajudar a reflexionar sobre què se’n pot esperar.

Conferència de Mercè Boada al festival VilaPensa

Fundació ACE presenta el seu primer comitè científic

31/01/2017Sensibilització
Fundació ACE presenta el seu primer comitè científic . El Director de Relacions Institucionals de Fundació ACE, Antoni Gelonch, va presentar el co...