notícies

Primera reunió online del Patronat de Fundació ACE

Els membres del Patronat de Fundació ACE van celebrar ahir la reunió semestral que, per primera vegada, es va celebrar per via telemàtica, arran de la situació generada per la COVID-19.

Durant la reunió, es va presentar l’activitat portada a terme per part de totes les unitats i àrees de la fundació durant l’any 2019. Entre les dades més rellevants, la Unitat de Diagnòstic de Fundació ACE ha atès un total de 8.147 persones, mentre que els usuaris i usuàries de la Unitat d’Atenció Diürna han arribat als 269, amb una edat mitjana de 71,2 anys.

En aquesta primera reunió de l’any del Patronat, també es van abordar totes les mesures que ha pres Fundació ACE per continuar oferint els seus serveis durant la crisi sanitària provocada per la pandèmia de la COVID-19.

L’entitat ha adaptat amb èxit el seu model d'atenció a la telemedicina i ha aconseguit realitzar el 78% de les visites durant el confinament, en un procés d’adaptació del qual se n’ha fet ressò la revista Journal of Alzheimer's Disease.

El COVID-19 provoca més morts entre els homes que entre les dones

29/04/2020Notícies
Les morts entre els homes a causa del coronavirus COVID-19 són més nombroses que entre les dones. No obstant això, les dones han protagonitzat més casos de contagi que els homes fins avui, tant a Espanya, com a la Xina i Itàlia.