Nou vídeo de la Campanya Regala Memòria!

Coincidint amb la commemoració del Dia Mundial de l’Alzheimer, el proper dissabte 21 de setembre, Fundació ACE llança el nou espot de la Campanya Regala Memòria 2019 que té com a principal objectiu sensibilitzar la societat sobre aquesta malaltia.

Després que l’any passat el vídeo es viralitzés, aconseguint més de 30 milions de visualitzacions a través de les xarxes socials, enguany la campanya ha comptat amb la col·laboració de Fujifilm i posa el focus en el paper fonamental de l’entorn i els cuidadors de les persones afectades d'Alzheimer.

Els clients de Bonpreu i Esclat donen més de 52.000 euros a Fundació ACE

11/10/2019Sensibilització
Fundació ACE ha recaptat 52.957 euros gràcies a la campanya d'arrodoniment solidari dels supermercats Bonpreu i Esclat. Aquest import, es destinarà al projecte "Aula de cuidadors" de suport a familiars de persones amb demència.