Nou receptari “Cuinant la memòria”

La Fundació Catalunya La Pedrera, en col·laboració amb Fundació Alicia i Fundació ACE, presentarà el proper 15 d’abril un nou llibre de receptes elaborat amb l’objectiu de facilitar l’autogestió de l’alimentació en el dia a dia de les persones amb deteriorament cognitiu

El receptari, que porta per títol “Cuinant la memòria. Receptes perquè no se’ns en vagi l’olla!”, inclou receptes fàcils i ràpides de preparar a través d’un curs molt intuïtiu.

La Dra. Mercè Boada, directora mèdica de Fundació ACE, participarà en l’acte de presentació de la publicació amb una conferència en la que parlarà sobre l’alimentació com un element de protecció del cervell, des d’un punt de vista científic.

D’altra banda, David Gil, cuiner de la Fundació Alícia, elaborarà al moment algunes de les receptes incloses al receptari i oferirà consells per a la seva realització.

Acte de Presentació

Data: dilluns, 15 d'abril
Hora: De 16h a 18h
Lloc: Auditori de La Pedrera (Provença 261 -265, Barcelona)

INSCRIPCIONS AQUÍ

L'Observatori Global de demència de l'OMS (WHO-GDO) informa sobre la relació entre la demència i les economies

04/03/2019Sensibilització
L'Observatori Global de demència de l'OMS informa sobre els costos de tenir una qualitat de vida alta amb la malaltia d'Alzheimer i les seves implicacions en les economies de cada país.