Moltes gràcies pel vostre donatiu!

El passat 18 de setembre vam estar molt presents a la boda d’en Quim i la Xènia, ja que la parella va decidir assignar els diners destinats als regals dels seus convidats en realitzar un generós donatiu a Fundació ACE.

La relació de la família de nuvi amb Fundació ACE es remunta a anys enrere. L’avia materna d’en Quim, Amada Ferrer, va ser usuària del nostre Centre de Dia i una de les pacients de la nostra entitat.

Ens fa molt feliços formar part d’un dia tant especial, tenint molt present el record d’Amada i d’altres moltes persones que conviuen amb l’Alzheimer.

Gràcies a la donació realitzada per en Quim i la Xènia, que se suma a la de tantes altres persones que de forma altruista ens ofereixen la seva confiança i suport, podem seguir avançant en el coneixement de les demències.

Perquè, com es va dir durant la seva celebració; hi ha dies que hauríem de guardar sempre a la nostra memòria.

Si com en Quim i la Xènia vols col·laborar amb Fundació ACE i contribuir a que l’Alzheimer sigui història, pots fer-ho a través del següent enllaç o trucant al 93 430 47 20.

La 4a Nit de L’Alzheimer reuneix 150 persones a Barcelona per lluitar contra la demència

27/09/2019Sensibilització
La quarta edició de La Nit de l’Alzheimer va reunir ahir 150 persones per lluitar contra la demència. El sopar solidari, que ha tingut lloc per primera vegada a Barcelona, ha servit per captar més de 32.000 euros que seran destinats a la recerca.