Fundació ACE i joies Majoral llancen Instant, una polsera solidària amb l’Alzheimer

Fundació ACE i la firma de joies Majoral, llancen avui la polsera solidària Instant, una joia d’inspiració mediterrània. Els beneficis de la venda es donaran a la Unitat de Recerca de la Fundació

La iniciativa s’emmarca en el conveni de col·laboració que les dues entitats han signat per impulsar la investigació de la malaltia d’Alzheimer i promoure la sensibilització i implicació de la societat en la lluita contra la demència.

Una joia solidària i exclusiva

Majoral, que se suma així a la campanya Regala Memòria de Fundació ACE, ha creat una polsera exclusiva, dins la col·lecció Jungle, inspirada en formes naturals i que rememora l’illa de Formentera.

Forjada en plata i elaborada de manera artesanal, la peça inclou la gravació del logotip de Fundació ACE i Majoral i porta un petit tancament en espiral. El preu de la polsera és de 35 euros i els beneficis de la seva venda estaran íntegrament destinats a l’estudi i recerca de la malaltia d’Alzheimer.

La polsera surt a la venda avui i es podrà adquirir a les botigues físiques de Majoral i, també, a través de la seva plataforma online.

COMPRA AQUÍ LA TEVA POLSERA INSTANT

Polsera solidària Instant

Conveni de Col·laboració amb el Conservatori Liceu

14/02/2019Sensibilització
Fundació ACE i el Conservatori Liceu han signat avui un conveni de col·laboració amb la finalitat d’impulsar projectes conjunts en favor de la recerca de l’Alzheimer i la millora de la qualitat de vida de les persones amb aquesta malaltia.