El Patronat aprova el Codi Ètic de Fundació ACE

Els membres del patronat de Fundació ACE, en la sessió del 16 de desembre de 2015, han aprovat el Codi Ètic. La redacció i posada en marxa del document ha estat iniciativa del Sr. Antoni Gelonch, Director de Relacions Institucionals i expert en la matèria per la seva tasca en l’Administració Pública i en diverses multinacionals farmacèutiques.

El Codi recull els valors corporatius de l’entitat i regeix els termes en què s’han de portar les relacions interna i externament. Entre d’altres coses, estableix el rebuig institucional a qualsevol tipus de discriminació per raó de gènere, edat, procedència, etc.

A més, juntament amb el Codi s’han aprovat els indicadors de Responsabilitat Social Corporativa que permetran avaluar la millora de la Fundació en termes de pacients, personal, ètica i governança, recerca i pacients.

codi ètic

El IV Consortium Meeting de MOPEAD es reuneix al setembre

10/09/2018Sensibilització
L’equip d’investigadors de MOPEAD es reunirà els propers 12 i 13 de setembre en el IV IV Consortium Meeting que tindrà lloc a Barcelona, a la seu de Fundació ACE.