UNDATIA comunicació i Fundació ACE han signat avui un conveni per donar suport a la campanya Regala memòria. Fundació ACE vol donar visibilitat a la malaltia d’Alzheimer i els seus efectes i fomentar la captació de fons per finançar la recerca i els diferents estudis d’investigació que porta a terme.

En el marc d’aquest conveni, UNDATIA comunicació participarà en la campanya Regala memòria a través de la promoció i venda dels USB oficials de la Fundació. Amb aquests llapis de memòria com a element simbòlic, es fa una tasca de divulgació i conscienciació a la societat sobre la importància de posar en valor els records i de cuidar les funcions cognitives. Tots els fons recaptats a partir d’aquesta iniciativa seran íntegrament destinats als diferents projectes de recerca que Fundació ACE duu a terme.

Durant la signatura del conveni, Josep Puigbó, CEO d’UNDATIA comunicació, ha volgut destacar que “el nostre compromís com agència de comunicació és ser responsables amb el nostre entorn. Amb aquesta col·laboració, volem contribuir a una causa amb la qual estem especialment sensibilitzats, com és l’Alzheimer”.

Per la seva banda, Lluís Tárraga, director general de Fundació ACE, ha agraït a UNDATIA comunicació la col·laboració i el seu compromís amb l’entitat, i ha recordat que “gràcies a iniciatives com aquesta i a la implicació de persones, empreses i institucions, podem continuar atenent les persones afectades i les seves famílies i fent recerca, que és l’única via per vèncer l’Alzheimer”.

Regala memòria premiada com a millor campanya de màrqueting social

31/03/2017Sensibilització
Regala memòria premiada com a millor campanya de màrqueting social . Regala Memòria és una iniciativa de sensibilització sobre l’Alzheimer i...