Decoplack empren una campanya solidària a favor de Fundació ACE

L’empresa de materials per edificació, Decoplack, ha posat en marxa una campanya solidària de venda de mascaretes la recaptació íntegra de la qual es destinarà a projectes de Fundació ACE.

Des de la nostra entitat volem agrair a l’equip directiu de Decoplack el que hagi volgut destinar voluntàriament els ingressos de les vendes de mascaretes a Fundació ACE. De la mateixa manera, volem donar les gràcies per fer-se ressò de la nostra activitat i projectes per mitjà de les seves xarxes socials i el seu web.

Moltes gràcies per aixecar la veu a favor de les persones que conviuen amb una demència i contribuir al coneixement de la malaltia de l’Alzheimer.

Els clients de Bonpreu i Esclat donen més de 52.000 euros a Fundació ACE

11/10/2019Sensibilització
Fundació ACE ha recaptat 52.957 euros gràcies a la campanya d'arrodoniment solidari dels supermercats Bonpreu i Esclat. Aquest import, es destinarà al projecte "Aula de cuidadors" de suport a familiars de persones amb demència.