Bonpreu i Esclat engeguen una campanya d’arrodoniment solidari per col·laborar amb Fundació ACE

Els supermercats Bonpreu i Esclat engeguen, durant el mes de setembre, una campanya d’arrodoniment solidari per col·laborar amb Fundació ACE. A través d’aquesta col·laboració, la cadena oferirà als seus clients la possibilitat d’arrodonir l’import final de la compra i contribuir així al finançament dels projectes de recerca que la Fundació porta a terme.

Amb aquesta iniciativa, la cadena catalana vol donar suport a la lluita contra l’Alzheimer, coincidint, a més, amb la celebració del Dia Mundial de l’Alzheimer, el dia 21 de setembre

Amb la finalitat de facilitar la col·laboració dels clients, es posarà en marxa un sistema de pagament a través del qual, al fer-se una compra amb targeta, apareix al mateix datàfon la possibilitat d’arrodonir l’import final. En cas de voler col·laborar, el comprador només ha de prémer el botó verd i continuar amb el procés de compra habitual

Tots els fons que s’hagin recaptat a través d’aquest mètode durant el mes de setembre seran donats, íntegrament, a Fundació ACE i serviran per finançar els projectes d’investigació que l’entitat porta a terme en la seva Unitat de Recerca. Per seguir el procés de donació de la campanya, es pot consultar aquest enllaç.

Si vols col·laborar en aquesta campanya, només has de venir a comprar a qualsevol establiment de la cadena de supermercats Bonpreu i Escalt.

Tens fins al 30 de setembre per participar!

Campanya arrodoniment Solidari Bonpreu i Esclat

La cançó "No em demanis que et recordi" ja té videoclip

01/07/2017Sensibilització
La cançó "No em demanis que et recordi" ja té videoclip . “Era de nit i plovia, em vaig girar i la vaig mirar als ulls...” Amb aquest vers come...