notícies

Alba Benaque deixa la direcció de Fundació ACE

La directora general de Fundació ACE, la doctora Alba Benaque, ha decidit deixar l’entitat per afrontar nous reptes professionals. Benaque  va començar la seva trajectòria a Fundació ACE - Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center l’any 2018 i ha exercit com a directora adjunta i com a directora general.

Des de les seves funcions al capdavant de Fundació ACE, Benaque s’ha dedicat a la gestió de la institució, on ha promogut la millora contínua dels seus serveis per a l’excel·lència i la qualitat de totes les activitats portades a terme. Des de Fundació ACE, li estem molt agraïts per la seva aportació i dedicació durant aquests anys i li desitgem molta sort i encerts en el futur.

La Dra. Mercè Boada, cofundadora i directora mèdica de Fundació ACE, ha expressat el seu reconeixement a la dedicació de la Dra. Benaque durant el temps que ha estat al capdavant de la institució: “Li agraïm tot el seu suport, el seu treball intens i el rigor que l’han caracteritzat durant la seva trajectòria, molt especialment durant els darrers mesos en què la pandèmia provocada per la COVID-19 ens ha posat a prova i ens ha obligat a reorientar tots els nostres serveis i atenció cap a la telemedicina, uns canvis que hem implementat amb èxit”.

La Dra. Boada també ha apuntat que espera que, en el seu nou entorn laboral, “la Dra. Benaque pugui continuar ajudant i apostant per les persones i sigui la gran ambaixadora de les persones amb demència, dins de la seva nova àrea professional”.

Una dilatada experiència en l'àmbit sanitari

Alba Benaque compta amb una dilatada experiència en l’àmbit sanitari ja que, prèviament a la seva tasca a Fundació ACE, va treballar com Directora de Sector del Barcelonès Nord i Baix Maresme i com Directora de Compra i Avaluació de Serveis Sanitaris de la Regió Sanitària de Barcelona al Servei Català de la Salut.

L’experiència d’Alba Benaque s’ha centrat principalment en la planificació estratègica i operativa de l’atenció sanitària, la implementació de projectes i programes de salut i la contractació i avaluació de serveis d’atenció sanitària, així com en la recerca social aplicada al benestar i la qualitat de vida de les persones.

Ajuda’ns, ajuda’t: regala memòria

19/03/2016Sensibilització
A Fundació ACE: - Diagnostiquem per saber què li passa a la Maria i com la podem ajudar, - Tractem l’Eulàlia perquè no perdi les ganes de cont...