Sensibilització

Fundació ACE i joies Majoral llancen Instant, una polsera solidària amb l’Alzheimer

30/05/2019
Fundació ACE i la firma de joies Majoral, llancen la polsera solidària Instant, una joia d'inspiració mediterrània. Els beneficis aniran destinats a impulsar la recerca de l'Alzheimer.

La Dra. Boada, candidata del rànquing TOP 100 Dones Líders a Espanya

17/10/2019Sensibilització
La Dra. Mercè Boada, directora mèdica de Fundació ACE, ha estat nominada candidata per formar part del rànquing de Top 100 Dones Líders a España en la categoria de “Pensadores i Expertes”.

Els clients de Bonpreu i Esclat donen més de 52.000 euros a Fundació ACE

11/10/2019Sensibilització
Fundació ACE ha recaptat 52.957 euros gràcies a la campanya d'arrodoniment solidari dels supermercats Bonpreu i Esclat. Aquest import, es destinarà al projecte "Aula de cuidadors" de suport a familiars de persones amb demència.

La 4a Nit de L’Alzheimer reuneix 150 persones a Barcelona per lluitar contra la demència

27/09/2019Sensibilització
La quarta edició de La Nit de l’Alzheimer va reunir ahir 150 persones per lluitar contra la demència. El sopar solidari, que ha tingut lloc per primera vegada a Barcelona, ha servit per captar més de 32.000 euros que seran destinats a la recerca.

Gran assistència prevista per la IV edició de La Nit de L’Alzheimer

20/09/2019Sensibilització
Més de 120 persones s'espera que participin a la IV edició de Nit de l’Alzheimer que tindrà lloc el proper 26 de setembre al Mimosa Garden de l’Hotel Mandarin Oriental de Barcelona.

Nou vídeo de la Campanya Regala Memòria!

18/09/2019Sensibilització
Coincidint amb la commemoració del Dia Mundial de l’Alzheimer, el proper dissabte 21 de setembre, Fundació ACE llança el nou espot de la Campanya Regala Memòria 2019 que posa el focus en l'entorn i els cuidadors de les persones afectades.