Sensibilització

Fundació ACE i joies Majoral llancen Instant, una polsera solidària amb l’Alzheimer

30/05/2019
Fundació ACE i la firma de joies Majoral, llancen la polsera solidària Instant, una joia d'inspiració mediterrània. Els beneficis aniran destinats a impulsar la recerca de l'Alzheimer.

Suma’t a la IV Nit de l’Alzheimer

02/08/2019Sensibilització
Fundació ACE celebra el pròxim 26 de setembre a Barcelona la quarta edició de la Nit de l'Alzheimer, una vetllada solidària amb l'objectiu de sensibilitzar sobre la importància de la recerca d'aquesta malaltia.

La Fundació Castell de Peralada reitera el seu compromís amb l’Alzheimer

08/07/2019Sensibilització
La Fundació Castell de Peralada, en l’edició del Festival 2019, ha tornat a donar un any més el seu suport als projectes de recerca que Fundació ACE duu a terme en l’àmbit de l’Alzheimer i les demències.

30/05/2019Sensibilització

Barcelona Cuida: Taller per a cuidadors de persones amb Alzheimer

17/05/2019Sensibilització
Fundació ACE va oferir ahir en el marc de Barcelona Cuida un taller teòric-pràctic per donar suport a familiars i cuidadors de persones amb Alzheimer i altres demències.

Barcelona Cuida: xerrades teòric-pràctiques per cuidadors

29/04/2019Sensibilització
Fundació ACE oferirà el proper mes de maig dues conferències per a cuidadors de persones amb demència en el marc de Barcelona Cuida, un nou centre per a donar visibilitat als recursos disponibles en l'àmbit de la cura.