Sensibilització

Barcelona Cuida: Taller per a cuidadors de persones amb Alzheimer

17/05/2019
Fundació ACE va oferir ahir en el marc de Barcelona Cuida un taller teòric-pràctic per donar suport a familiars i cuidadors de persones amb Alzheimer i altres demències.

Fundació ACE i joies Majoral llancen Instant, una polsera solidària amb l’Alzheimer

30/05/2019Sensibilització
Fundació ACE i la firma de joies Majoral, llancen la polsera solidària Instant, una joia d'inspiració mediterrània. Els beneficis aniran destinats a impulsar la recerca de l'Alzheimer.

Barcelona Cuida: Taller per a cuidadors de persones amb Alzheimer

17/05/2019Sensibilització

Barcelona Cuida: xerrades teòric-pràctiques per cuidadors

29/04/2019Sensibilització
Fundació ACE oferirà el proper mes de maig dues conferències per a cuidadors de persones amb demència en el marc de Barcelona Cuida, un nou centre per a donar visibilitat als recursos disponibles en l'àmbit de la cura.

Els experts recomanen fomentar la lectura entre les persones amb Alzheimer

23/04/2019Sensibilització
Els experts de Fundació ACE aconsellen, amb motiu de la celebració del Dia de Sant Jordi, promoure la lectura entre les persones amb demència com a eina per a treballar el llenguatge i la memòria.

VilaPensa: Una nova mirada a l’Alzheimer

10/04/2019Sensibilització
La Dra. Mercè Boada, directora mèdica de Fundació ACE, ha participat en el festival de pensament VilaPensa amb la conferència “La recerca de la felicitat en la infelicitat” que ofereix una nova mirada a la malaltia d'Alzheimer.