Recerca

Grifols presenta noves dades que recolzen l’eficàcia del seu assaig clínic sobre Alzheimer

29/03/2019
La Dra. Mercè Boada ha participat avui en la presentació dels nous resultats de l'estudi AMBAR. Aquests resultats els ha presentat el Dr. Antonio Páez (GRIFOLS) en el 14è Congrés Internacional sobre Alzheimer i Parkinson (AD / PD) a Lisboa.

VilaPensa: Una nova mirada a l’Alzheimer

10/04/2019Sensibilització
La Dra. Mercè Boada, directora mèdica de Fundació ACE, ha participat en el festival de pensament VilaPensa amb la conferència “La recerca de la felicitat en la infelicitat” que ofereix una nova mirada a la malaltia d'Alzheimer.

Nou receptari “Cuinant la memòria”

04/04/2019Sensibilització
La Fundació Catalunya La Pedrera, en col·laboració amb Fundació Alicia i Fundació ACE, presentarà el pròxim 15 d'abril un nou llibre de receptes per a facilitar l'alimentació de les persones amb deteriorament cognitiu.

Alzheimer: la química dels records

21/03/2019Sensibilització
Mercè Boada, directora mèdica i cofundadora de Fundació ACE, va participar ahir al congrés INFARMA 2019. La seva ponència es titula "Alzheimer: la química dels records."

200 persones assisteixen al concert ‘Música per l’Alzheimer’

18/03/2019Sensibilització
Prop de 200 persones van assistir al concert solidari ‘Música per l'Alzheimer’, organitzat per a captar fons per a la recerca d'aquesta malaltia.

Revisions gratuïtes de memòria en anglès i holandès

14/03/2019Sensibilització
Fundació ACE ha començat a oferir aquest any 2019 revisions gratuïtes de memòria a persones natives de parla anglesa i holandesa, dintre de les seves Jornades de Portes Obertes.