Visita al Museu del FC Barcelona

Els usuaris i usuàries més culés de l’Hospital i el Centre de Dia de Fundació ACE van visitar ahir el Museu del Futbol Club Barcelona. Els pacients van poder descobrir tots els secrets del seu club i rememorar els seus 120 anys d’història a través d’imatges dels millors jugadors, vídeos dels gols històrics, la gran exposició de trofeus aconseguits i recorreguts interactius.

Al llarg de la seva visita, també van poder trepitjar la gespa del Camp Nou, asseure’s a la banqueta i visitar els vestidors de l’equip rival. Sens dubte, una tarda plena d’emocions i sentiments a flor de pell.

Aquesta visita s’emmarca dintre d’Estimul’Art, el programa d'activitats que Fundació ACE proposa als usuaris de la Unitat d’Atenció Diürna relacionat amb la visita de diferents museus de la ciutat de Barcelona. L'objectiu és estimular la capacitat de record i potenciar la part emocional de les persones amb Alzheimer i altres tipus de demència, així com avaluar-ne científicament la millora.

Visita al Musu FC Barcelona i Camp Nou

Programa Estimul’Art: Visita a l’estudi-biblioteca del Museu Frederic Marès

28/06/2019RSC
Usuaris i usuàries de la Unitat d'Atenció Diürna de Fundació ACE han visitat aquest mes de juny l'estudi-biblioteca del Museu Frederic Marès, realitzant l'última sortida del programa Estimul’Art dins del curs acadèmic 2018-19.