Comença la II edició del programa Estimul’Art

La segona edició del programa Estimul'art va començar el passat 16 d’octubre i durarà fins el 6 de maig. Els organitzadors -Fundació ACE, el Museu Frederic Marès i el Museu d’Història de Barcelona (MUHBA)- han preparat 18 sessions: nou a cada museu.

Hi participen pacients de l'Hospital de dia de Fundació ACE. Són grups reduïts de persones que es troben en les dues primeres fases de la malaltia i que poden realitzar aquest tipus d’activitats. Aquestes persones comparteixen característiques socio-culturals i tenen, més o menys, la mateixa edat.

La versió 2015-2016 d'aquest programa, que va començar l’any passat, incorpora nous elements per als pacients; com ara fer el recorregut amb un mapa assenyalant els elements clau (edificis, monuments, carrers...). Aquest exercici,  dissenyat per aprofitar l'abans, el durant i el després de la visita als museus, possibilita el treball en l’orientació espaial.

Els beneficiaris de la primera edició del programa van puntuar Estimul’Art amb un 14’9/15 en una escala de valoració per a teràpies no farmacològiques.

Visita al Museu del FC Barcelona

16/01/2019RSC
Els usuaris i usuàries més culés de l’Hospital i el Centre de Dia de Fundació ACE van visitar ahir el Museu del Futbol Club Barcelona.