Sensibilització

Fundació ACE i joies Majoral llancen Instant, una polsera solidària amb l’Alzheimer

30/05/2019
Fundació ACE i la firma de joies Majoral, llancen la polsera solidària Instant, una joia d'inspiració mediterrània. Els beneficis aniran destinats a impulsar la recerca de l'Alzheimer.

Programa Estimul’Art: Visita a l’estudi-biblioteca del Museu Frederic Marès

28/06/2019RSC
Usuaris i usuàries de la Unitat d'Atenció Diürna de Fundació ACE han visitat aquest mes de juny l'estudi-biblioteca del Museu Frederic Marès, realitzant l'última sortida del programa Estimul’Art dins del curs acadèmic 2018-19.

Visita al Museu del FC Barcelona

16/01/2019RSC
Els usuaris i usuàries més culés de l’Hospital i el Centre de Dia de Fundació ACE van visitar ahir el Museu del Futbol Club Barcelona.

Tarda d’Òpera al Gran Teatre del Liceu

11/12/2018RSC
Els usuaris i usuàries de l’Hospital i Centre de Dia de Fundació ACE van poder gaudir ahir d’una tarda d’òpera al Gran Teatre del Liceu de Barcelona amb l’assistència a l’assaig de l’obra L’italiana in Algeri.

Comença la II edició del programa Estimul’Art

24/10/2015RSC
La segona edició del programa Estimul'art va començar el passat 16 d’octubre i durarà fins el 6 de maig. Els organitzadors -Fundació ACE, el Mus...