La Fundació:

Gran assistència a la Conferència del Professor Villemagne a Fundació ACE

Una setantena de professionals de l'àmbit de l’Alzheimer i les demències es van donar cita ahir a la seu de Fundació ACE per assistir a la conferència del Professor Victor L. Villemagne, un referent internacional de la recerca en el camp de la neuroimatge del cervell en l’envelliment i les malalties neurodegeneratives.

La ponència, que va omplir de gom a gom l’auditori de la Fundació, va abordar l’estat actual i principals reptes  de la recerca sobre biomarcadors de neuroimatge molecular per a l’estudi i avaluació de malalties neurodegeneratives.

Villemagne, un referent internacional

Villemagne treballa actualment com a professor associat al Departament de Medicina de la Universitat de Melbourne i, a més, és Director Adjunt i Sènior Research Fellow del Departament d'Imatge Molecular a Austin Health (Melbourne).

Amb més de 300 publicacions procedents d’investigacions originals, ha guanyat reconeixements tan prestigioses com el Premi Leon en neuroimatge de l’Alzheimer’s Association, el Premi Christopher Clark que atorga la Conferència Human Amyloid Imaging o el Premi Kuhl-Lassen de la Societat de Medicina Nuclear dels Estats Units.

Conferencia Villemagne

Conferència del Professor Villemagne a Fundació ACE

20/03/2019Recerca
El Professor Victor L. Villemagne visitarà el proper 2 d’abril la Fundació ACE per oferir una conferència sobre l’estat actual i principals reptes de l'ús de biomarcadors en la recerca sobre demències i altres malalties neurodegeneratives.