Fundació ACE s'incorpora a CIBERNED

Fundació ACE s'ha incorporat com a membre de ple dret del Centro de Investigación Biomédica en Red sobre Enfermedades Neurodegenerativas (CIBERNED), un consorci públic que té com a objectiu promoure i potenciar la recerca científica en aquest tipus de malalties.

La Fundació, que ja havia participat prèviament en projectes del consorci com a entitat col·laboradora, ha estat admesa ara com a membre de ple dret després d'haver superat un exhaustiu procés de selecció i gràcies a projectes pioners de recerca en l'àmbit de l'Alzheimer com MOPEAD o ADAPTED

Per Fundació ACE suposa una gran oportunitat formar part d'aquesta xarxa, referent estatal en innovació i ciència, ja que permetrà fomentar sinergies de col·laboració més estables amb projectes i experts de tot l'Estat.

El CIBERNED, que neix l'any 2006, és una xarxa integrada per grups de recerca sense contigüitat física, pertanyents a diferents Administracions, Institucions i Comunitats Autònomes, del sector públic i privat, amb línies i objectius de recerca centrats en l'àrea específica comuna de les malalties neurodegeneratives.

Merck finalitza l’estudi del fàrmac Verubecestat

16/04/2019Recerca
L'empresa Merck ha donat per finalitzat l'assaig clínic del fàrmac Verubecestat, realitzat per Fundació ACE en persones amb Alzheimer en fase inicial, després que el medicament no hagi donat els resultats esperats.