Fundació ACE presenta dos pòsters a l’AICC 2019

Experts de Fundación ACE a l'AAIC 2019

Com cada any, els experts de Fundació ACE han tornat a estar presents a l'Alzheimer’s Association International Conference 2019 (AAIC), que en aquesta edició s’ha celebrat a Los Ángeles del 14 al 18 de juliol.

Durant aquesta setmana, el nostre equip d'investigadors ha tingut l’oportunitat de presentar dos pòsters amb els últims avenços dels projectes GRA@CE i MOPEAD, sobre genètica i detecció precoç de l'Alzheimer, respectivament.

L’AICC, organitzat per la prestigiosa entitat nord-americana Alzheimer’s Association, és una de les conferències anuals de referència a nivell internacional dins del sector de l'Alzheimer i la demència.

Experts de més de 70 països del món es troben cada any a l’AAIC. El congrés serveix de plataforma per exposar els principals avenços en la recerca de l'Alzheimer i altres tipus de demència.

Fundación ACE ha presentado 2 pósters en el AAIC 2019

15 de juliol

Etiopathological Role of the MAPT H1/H2 Haplotype in Alzheimer's Disease

Pascual Sánchez-Juan 1,2; Sonia Moreno-Grau 1,3; Itziar de Rojas 1,3; Isabel Hernández 1,3; Sergi Valero 1,3; Montse Alegret 1,3; Laura Montrreal 1; Pablo García González 1,3; Carmen Lage1,2; Sara López-García1,2; Eloy Rodríguez-Rodríguez 1,2; GR@ACE study group; DEGESCO; Adelina Orellana 1; Lluís Tárraga 1,3; Mercè Boada 1,3; Agustín Ruiz 1,31. CIBERNED, Center for Networked Biomedical Research on Neurodegenerative Diseases, National Institute of Health Carlos III, Ministry of Economy and Competitiveness, Spain. 2. Neurology Service, University Hospital Marqués de Valdecilla (University of Cantabria and IDIVAL), Santander, Spain. 3. Research Center and Memory clinic Fundació ACE.Institut Català de Neurociències Aplicades.Universitat Internacional de Catalunya. Barcelona. Spain.

17 de juliol

Interim Analysis of Online Screening as a Recruitment Strategy for the Models of Patient Engagement in Alzheimer’s disease (MOPEAD) Initiative

Dente, P.1, Baker, E.1, Cormack, F.1, Barnett, J.1,2, Rodriquez Gomez, O.2, Alegret, M2., Valero, S.2, Rodrigo, A4, Campo, L.5, and Boada, M.2,61. Cambridge Cognition, Cambridge, UK,  2. University of Cambridge, Cambridge, UK, 3. Fundación ACE, Barcelona, Spain, 4. GMV Soluciones Globales Internet Sau, Tres Cantos, Spain, 5. Eli Lilly Company Limited, Basingstoke, UK, 6. Project Coordinator, MOPEAD Consortium.

Fundació ACE presenta 5 pòsters a l'AAIC 2018

23/07/2018Recerca
Fundació ACE participa aquest any del 22 al 26 de juliol a Chicago a l'Alzheimer’s Association International Conference 2018 (AAIC) amb la presentació de 5 pòsters.