Concert “Música per la Memòria”

Concert Música per la Memoria

Fundació ACE i el Festival Internacional de Música de Peralada han iniciat recentment el programa “Música per la memòria” per estudiar com influeix la música en el benestar de les persones amb demència.

El programa, que consistirà en tot un seguit d’activitats, agrupades en 3 sessions per any,  va començar la setmana passada amb l’organització d’un taller-concert del Brindis de La Traviata del compositor italià Giuseppe Verdi.

Gràcies a aquesta iniciativa un grup d'usuaris del Centre i l’Hospital de Dia de la Fundació, després de molt temps d’assaig i de dedicació, van tenir l’oportunitat de convertir-se en cantants professionals per un dia, cantant conjuntament amb els membres del cor Intermezzo. Se'ns dubte, va ser una experiència màgica per tots els participants i assistents!

Grifols presenta noves dades que recolzen l’eficàcia del seu assaig clínic sobre Alzheimer

29/03/2019Recerca
La Dra. Mercè Boada ha participat avui en la presentació dels nous resultats de l'estudi AMBAR. Aquests resultats els ha presentat el Dr. Antonio Páez (GRIFOLS) en el 14è Congrés Internacional sobre Alzheimer i Parkinson (AD / PD) a Lisboa.