Sensibilització

Barcelona Cuida: Taller per a cuidadors de persones amb Alzheimer

17/05/2019
Fundació ACE va oferir ahir en el marc de Barcelona Cuida un taller teòric-pràctic per donar suport a familiars i cuidadors de persones amb Alzheimer i altres demències.

IMI Stakeholder Forum 2019

18/06/2019Recerca
Fundació ACE ha assistit aquest any a l'IMI Stakeholder Forum 2019 que ha abordat com a temàtica principal la salut i les malalties del cervell en l'era digital.

ENTREVISTA: SOCRATES, la robòtica enfocada a les persones amb deteriorament cognitiu i demència

05/06/2019Recerca
SOCRATES és un programa de robòtica social, en el que participa Fundació ACE, enfocat a persones amb deteriorament cognitiu. Per a saber-ne més, hem parlat amb Guillem Alenyà i Antonio Andriella de l'Institut de Robòtica i Informàtica Industrial CSIC-UPC.

Nou estudi: una mutació del gen PLCG2 protegeix contra l'Alzheimer i diverses formes de demència i promou la longevitat

27/05/2019Recerca
Fundació ACE ha participat en un nou estudi genètic que rebel·la que una variant estranya del gen PLCG2 protegeix contra diverses formes de demència.

El BBRC, CITA-Alzheimer i Fundació ACE comparteixen la seva experiència a EPAD

22/05/2019Recerca
Representants dels tres centres de recerca espanyols que participen en el consorci de prevenció de l'Alzheimer EPAD, destaquen el potencial d'aquest projecte europeu.

El projecte MOPEAD, finalista del Premi d'Internet 2019

15/05/2019Recerca
El projecte europeu MOPEAD, coordinat a España per Fundació ACE, ha resultat finalista del Premi d'Internet 2019, guardó que atorga l'Associació d'Usuaris d'Internet a entitats i iniciatives digitals innovadores, coincidint amb el Dia d'Internet.