Recerca

Grifols presenta noves dades que recolzen l’eficàcia del seu assaig clínic sobre Alzheimer

29/03/2019
La Dra. Mercè Boada ha participat avui en la presentació dels nous resultats de l'estudi AMBAR. Aquests resultats els ha presentat el Dr. Antonio Páez (GRIFOLS) en el 14è Congrés Internacional sobre Alzheimer i Parkinson (AD / PD) a Lisboa.

Merck finalitza l’estudi del fàrmac Verubecestat

16/04/2019Recerca
L'empresa Merck ha donat per finalitzat l'assaig clínic del fàrmac Verubecestat, realitzat per Fundació ACE en persones amb Alzheimer en fase inicial, després que el medicament no hagi donat els resultats esperats.

La Fundació presenta els resultats d’AMBAR a l’EADC

12/04/2019Recerca
Fundació ACE ha participat aquesta setmana en la reunió bianual de l'European Alzheimer’s Disease Consortium (EADC) on ha presentat els resultats del projecte AMBAR, que obre una possible nova via de tractament per a l'Alzheimer.

Gran assistència a la Conferència del Professor Villemagne a Fundació ACE

03/04/2019Recerca
Una setantena de professionals en el camp de l'Alzheimer i les demències es van donar cita ahir a la seu de Fundació ACE per a assistir a la conferència del Professor Victor L. Villemagne sobre biomarcadors de neuroimatge.

29/03/2019Recerca

Conferència del Professor Villemagne a Fundació ACE

20/03/2019Recerca
El Professor Victor L. Villemagne visitarà el proper 2 d’abril la Fundació ACE per oferir una conferència sobre l’estat actual i principals reptes de l'ús de biomarcadors en la recerca sobre demències i altres malalties neurodegeneratives.