Sensibilització

Fundació ACE i joies Majoral llancen Instant, una polsera solidària amb l’Alzheimer

30/05/2019
Fundació ACE i la firma de joies Majoral, llancen la polsera solidària Instant, una joia d'inspiració mediterrània. Els beneficis aniran destinats a impulsar la recerca de l'Alzheimer.

Concert “Música per la Memòria”

31/07/2019Recerca
Fundació ACE i el Festival Internacional de Música Castell de Peralada inicien el programa “Música per la memòria” per estudiar com influeix la música en el benestar de les persones amb demència.

Fundació ACE presenta dos pòsters a l’AICC 2019

22/07/2019Recerca
Els experts de Fundació ACE han tornat a participar a l'Alzheimer’s Association International Conference 2019 (AAIC) amb la presentació de dos pòsters.

Les persones amb demència tenen pitjor salut visual, segons un nou article de Fundació ACE

04/07/2019Recerca
Les persones amb demència presenten pitjors paràmetres de salut visual que aquelles amb menor grau de deteriorament cognitiu. Així ho indica un nou article publicat per l'equip de recerca de Fundació ACE.

IMI Stakeholder Forum 2019

18/06/2019Recerca
Fundació ACE ha assistit aquest any a l'IMI Stakeholder Forum 2019 que ha abordat com a temàtica principal la salut i les malalties del cervell en l'era digital.

ENTREVISTA: SOCRATES, la robòtica enfocada a les persones amb deteriorament cognitiu i demència

05/06/2019Recerca
SOCRATES és un programa de robòtica social, en el que participa Fundació ACE, enfocat a persones amb deteriorament cognitiu. Per a saber-ne més, hem parlat amb Guillem Alenyà i Antonio Andriella de l'Institut de Robòtica i Informàtica Industrial CSIC-UPC.