Sensibilització

Fundació ACE i joies Majoral llancen Instant, una polsera solidària amb l’Alzheimer

30/05/2019
Fundació ACE i la firma de joies Majoral, llancen la polsera solidària Instant, una joia d'inspiració mediterrània. Els beneficis aniran destinats a impulsar la recerca de l'Alzheimer.

Gran assistència a la conferència del Dr. Kosik a Fundació ACE

14/10/2019Recerca
Uns cinquanta professionals van omplir la setmana passada l’auditori de Fundació ACE per assistir a la conferència del Dr. Kenneth Kosik, un referent internacional en la recerca amb cèl·lules mare i la seva aplicació en malalties neurodegeneratives.

Conferència del Dr. Kenneth Kosik a Fundació ACE

07/10/2019Recerca
El Dr. Kenneth Kosik, una reconeguda eminència de la recerca amb cèl·lules mare i la seva aplicació a les malalties neurodegeneratives, estarà el proper dimarts dia 8 d'octubre a Fundació ACE per impartir una conferència.

Vídeo: Projecte ADAPTED

09/09/2019Recerca
El projecte ADAPTED, liderat per Fundació ACE, és un estudi que investiga els mecanismes biològics pels quals la presència del gen APOE augmenta el risc de desenvolupar l'Alzheimer.

L’estudi de Fundació ACE descobreix dos nous gens implicats en la malaltia d'Alzheimer

02/09/2019Recerca
Les mostres analitzades a l’estudi ha detectat dos nous gens. El projecte GR@ACE descobreix la relació de l’Alzheimer amb l’enzim que sintetitza el colesterol i amb el procés de mort neuronal.

Concert “Música per la Memòria”

31/07/2019Recerca
Fundació ACE i el Festival Internacional de Música Castell de Peralada inicien el programa “Música per la memòria” per estudiar com influeix la música en el benestar de les persones amb demència.