Vota la nostra Aula de Cuidadors Virtual

A través de l'acció solidària “Amb tu, 50 i més”, el laboratori farmacèutic Cinfa celebra el seu 50 aniversari donant suport a iniciatives que millorin la qualitat de vida dels pacients i els seus familiars. Per això, els 50 projectes que més suport aconsegueixin en una votació oberta rebran una aportació econòmica de 5.000 euros per a la seva realització.

Fundació ACE s'ha presentat al concurs per aconseguir finançament per a construir una Aula de Cuidadors Virtual. Les Aules de Cuidadors són tallers presencials de formació en demències dirigits a familiars de persones que acaben de ser diagnosticades, amb l'objectiu de donar-los informació, suport i recursos per a afrontar un diagnòstic d'aquest tipus.

Amb el projecte de l'Aula de Cuidadors online l’objectiu és ampliar l'abast d'aquestes formacions, podent donar accés a aquest recurs tant a persones diagnosticades a l'entitat com a d’altres externes, a nivell nacional i internacional.

Per a fer-ho realitat, només has de votar per Fundació ACE en el següent enllaç. Tens temps fins al 30 de setembre

Vota aquí i ajuda'ns a ajudar!

Cinfa, Contigo 50 y más

Primera Aula de Cuidadors del 2019

04/02/2019Atenció i tractament
Fundació ACE inicia la primera Aula de Cuidadors del 2019 que comptarà amb la participació d'una trentena d'assistents, la majoria familiars de persones amb Alzheimer o altres tipus de demències diagnosticades recentment.