Formació

L'art de no perdre

31/10/2018

L’art del no perdre

La Sala de Plens del Districte de Les Corts de Barcelona va acollir ahir la conferència “L’art del no perdre”, sobre les particularitats de la malaltia d’Alzheimer, impartida per la Dra. Mercè Boada, directora mèdica de Fundació ACE. La sessió, que es va organitzar en el marc del projecte From Bubble, va analitzar la complexitat biològica i clínica de l’Alzheimer, així com  la dimensió social i el cost d’aquesta malaltia que actualment ja afecta a més de 86.000 persones només a Catalunya.

Boada, també va posar de relleu tota la tasca duta a terme per Fundació ACE en els seus 23 anys d’història en l’àmbit del diagnòstic, tractament, recerca i sensibilització de l’Alzheimer i les demències.

From Bubble, és una iniciativa artística i social que té lloc 15 d’octubre al 9 de desembre a la ciutat de Barcelona del per tal d’explicar i donar a conèixer a la societat la malaltia d’Alzheimer. El projecte compta amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona, així com d’un bon nombre d’entitats i associacions en l’àmbit de l’Alzheimer i les demències, que proposen tot un seguit d’activitats per sensibilitzar a la ciutadania sobre l’abast i els efectes d’aquesta malaltia.

Consulta totes les activitats de Fundació ACE en el marc del projecte From Bubble, aquí.

From Bubble - L'art de no perdre

03/11/2015Formació
Fundació ACE acull aquest novembre la reunió bianual de l'European Alzheimer’s Disease Consortium (EADC) El proper 4 de novembre tindrà lloc a la...