El dia 23 de maig a les 8:30 al CosmoCaixa de Barcelona tindrà lloc el II Symposium on Dementia Genetics. Hi acudiran ponents de primer ordre en la genètica mundial i s'exposaran els resultats del projecte d'escaneig del genoma humà amb més mostres biològiques realitzat fins a la data a Espanya, el projecte GR@ACE. L'acte, presidit pels organitzadors i entitats convidades, durarà fins a les 14:00, hora en què es compartirà un breu aperitiu amb els ponents. Per qüestions d'aforament, per assistir al II Symposium on Dementia Genetics és imprescindible la inscripció tot i que l'entrada és gratuïta.

L'art de no perdre

31/10/2018Formació
La Sala de Plens del Districte de Les Corts de Barcelona va acollir ahir la conferència “L’art de no perdre”, sobre les particularitats de la malaltia d’Alzheimer, impartida per la Dra. Mercè Boada, directora mèdica de Fundació ACE.