Fundació ACE participa en el CTAD 2018

Una quinzena d’investigadors i professionals de Fundació ACE ha participat aquesta setmana en la XI edició del prestigiós congrés internacional Clinical Trials on Alzheimer’s Disease (CTAD) que enguany s’ha donat cita del 23 al 27 d’octubre a Barcelona. Durant els 5 dies de congrés, Fundació ACE ha participat activament en un total de 6 presentacions de projectes i sessions de debat i ha presentat 2 pòsters.

El CTAD és la cita anual obligada per debatre i presentar els darrers avenços i tendències a nivell internacional en la recerca de nous tractaments per la malaltia d’Alzheimer.

Vota la nostra Aula de Cuidadors Virtual

03/06/2019Formació
El laboratori Cinfa celebra el seu 50 aniversari donant suport a 50 iniciatives que millorin la qualitat de vida de pacients i familiars. Fundació ACE s'ha presentat al concurs per aconseguir finançament per construir una Aula de Cuidadors Virtual.