Científics d’Alzheimer de tota Europa es donen cita a la reunió de l’EADC a Barcelona

Fundació ACE organitza per tercera vegada la reunió bianual de l’European Alzheimer’s Disease Consortium (EADC) que tindrà lloc del 23 al 24 d’octubre al Palau de Congressos de Catalunya de Barcelona.

La reunió, on es presentaran els últims avenços de MOPEAD i ADAPTED, dos dels projectes liderats per Fundació ACE, se celebrarà just abans de l’11è congrés Clinical Trials on Alzheimer’s Disease (CTAD), sobre assajos clínics en l’Alzheimer, que aquest any també s’organitza a Barcelona.

L’EADC és una xarxa de més de 50 centres europeus de recerca clínica i biomèdica en el camp de la malaltia d’Alzheimer i altres demències relacionades. Finançada per la Comissió Europea, la reunió convoca dos cops l’any els centres de recerca de més de 20 països.

EADC logo

Fundació ACE inaugura el Programa Cuidador Expert

10/01/2020Formació
El Programa Cuidador Expert ja s'ha inaugurat a la Fundació ACE, amb l'objectiu de contribuir a millorar la qualitat de vida dels cuidadors i cuidadores de persones amb demències.