Barcelona Cuida: Taller per a cuidadors de persones amb Alzheimer

Fundació ACE va oferir ahir en el marc de Barcelona Cuida un taller teòric-pràctic per donar suport a familiars i cuidadors de persones amb Alzheimer i altres demències.

Durant la sessió, impartida per Marina Guitart i Maribel Vera, professionals de la Unitat d’Atenció Diürna de Fundació ACE, es va informar als assistents sobre activitats i exercicis que els cuidadors de persones amb aquest tipus de malalties poden realitzar a casa amb els seus familiars. L’objectiu final és oferir informació i eines d’actuació per tal d’empoderar al cuidador i convertir-lo en un agent terapèutic.

Barcelona Cuida

Barcelona Cuida és un nou centre impulsat per l’Ajuntament de Barcelona per donar major visibilitat als recursos i serveis existents a la ciutat en l’àmbit de la cura i posar-los a l’abast de tothom.

Taller per a cuidadors a Barcelona Cuida

Angélica Navarro: “Aquesta experiència m'ha ajudat a convertir les meves vivències tristes en satisfactòries”

07/04/2020Formació
Una de les moltes activitats que el coronavirus ha interromput és la primera edició del Programa Cuidador Expert a Fundació ACE. Entrevistem a Angélica Navarro, la Cuidadora Experta seleccionada per ACE i per la Generalitat de Catalunya.