Assistim a la cerimònia d’obertura del nou curs acadèmic de la UIC Barcelona

La direcció de Fundació ACE ha assistit avui a l’acte d’obertura del curs 2018-19 de la Universitat Internacional de Catalunya (UIC Barcelona) que serveix com a tret de sortida del nou any acadèmic. El parlament inaugural, que ha tingut lloc a l’Aula Magna del Campus Barcelona, ha anat a càrrec de Xavier Gil Mur, rector de la UIC Barcelona.

La cerimònia ha comptat a més amb la intervenció de Pilar López Álvarez, presidenta de Microsoft España, que ha ofert una lliçó inaugural sobre la intel·ligència artificial com a eina clau per a la transformació digital de les organitzacions. En l’acte hi ha participat també el director general d’Universitats de la Generalitat de Catalunya, Josep Pallarès.

La UIC Barcelona i Fundació ACE van firmar a principis d’aquest any un conveni d'adscripció per portar a terme accions conjuntes en el camp de la formació i la recerca de la malaltia d’Alzheimer i altres demències relacionades.

Autor: UIC Barcelona

Fundació ACE forma voluntaris d’Amics de la Gent Gran en l’abordatge de les demències

26/09/2018Formació
Fundació ACE ha realitzat aquest mes de setembre un curs d’aprofundiment sobre demències a voluntaris de l’associació d’Amics de la Gent Gran.