Recerca

Grifols presenta noves dades que recolzen l’eficàcia del seu assaig clínic sobre Alzheimer

29/03/2019
La Dra. Mercè Boada ha participat avui en la presentació dels nous resultats de l'estudi AMBAR. Aquests resultats els ha presentat el Dr. Antonio Páez (GRIFOLS) en el 14è Congrés Internacional sobre Alzheimer i Parkinson (AD / PD) a Lisboa.

Formació sobre demències a professors de ciències de secundària i universitat

22/01/2019Formació
Fundació ACE ha iniciat aquest mes de gener un projecte de formació sobre la malaltia d'Alzheimer i altres demències destinat al professorat de biologia, geologia i ciències mediambientals de secundària i universitari.

Menú nadalenc per a persones amb Alzheimer

19/12/2018Formació
Des de Fundació ACE volem ajudar les famílies que tenen algú afectat per la demència a enfocar els menús de forma senzilla. Per això, l'objectiu d'aquest decàleg és el d'afavorir que el moment de seure a taula per Nadal sigui una experiència agradable.

L'art de no perdre

31/10/2018Formació
La Sala de Plens del Districte de Les Corts de Barcelona va acollir ahir la conferència “L’art de no perdre”, sobre les particularitats de la malaltia d’Alzheimer, impartida per la Dra. Mercè Boada, directora mèdica de Fundació ACE.

Fundació ACE participa en el CTAD 2018

26/10/2018Formació
Fundació ACE ha participat aquesta setmana en la XI edició del prestigiós congrés internacional Clinical Trials on Alzheimer’s Disease (CTAD) que enguany s’ha donat cita del 23 al 27 d’octubre a Barcelona.

II Jornades AFATE a Tenerife sobre recerca i ètica en l’Alzheimer

19/10/2018Formació
La Dra. Sílvia Gil Navarro, neuròloga de Fundació ACE, va participar ahir a la Universitat de La Laguna en les II Jornades AFATE que han tingut lloc del 15 al 18 d’octubre a Tenerife.