notícies

La Unitat de Diagnòstic recupera l’activitat presencial

Des del mes de març, a causa de la pandèmia de COVID-19, la Unitat de Diagnòstic ha realitzat atenció telemàtica per tal de garantir la millor atenció als pacients i famílies que tenien visita en aquest període de temps.

Amb el canvi de fase i atenent als criteris de les autoritats sanitàries, la Unitat recupera ara part de l’activitat presencial, per no demorar més l’atenció a les persones que no han pogut realitzar les visites telemàticament.

Tot i així, sempre que sigui possible es recomanarà optar per visites no presencials, per tal de minimitzar el risc de contagi amb desplaçaments innecessaris.

Particularment, es recomanarà no desplaçar-se a la Unitat en cas que la persona presenti:

• Patologies cròniques inestables: respiratòria, cardíaca o procés oncològic actiu.
  • Problemes de mobilitat i necessitat de transport adaptat o ambulància.

A les persones que, a partir d’ara, es visitaran presencialment a Fundació ACE se’ls farà per telèfon un qüestionari de triatge en relació al COVID-19 i se’ls explicaran les mesures de seguretat:

En arribar al centre:

• L’ús de la mascareta és obligatori.
  • Si porten guants, se’ls hauran de treure i llençar-los al cubell disposat a l’entrada.
  • Hauran de guardar les pertinences en una bossa de plàstic.
  • Es dispensarà gel hidroalcohòlic per a la desinfecció de les mans.
  • S’hauran de posar protectors de plàstic sobre les sabates.
  • Es prendrà la temperatura dels pacients i acompanyants.
  • Es permet únicament un acompanyant.
  • En el cas de visites de Treball Social sense presència del pacient, poden assistir màxim 2 familiars.

Mesures generals de distanciament físic:

• Caldrà seguir els indicadors de distància de seguretat a les sales d’espera, als passadissos i a les consultes.

A la sortida del centre:

• Podran llençar els peücs i bossa de plàstic al cubell del vestíbul de sortida.

Des de Fundació ACE agraïm la comprensió i col·laboració de pacients i famílies per tal de mantenir la seguretat i evitar els contagis per coronavirus.

La Unitat d'Assajos Clínics reprèn l'activitat presencial

26/05/2020Recerca
La Unitat d'Assajos Clínics de Fundació ACE torna a rebre presencialment als participants dels estudis actius. La recuperació de l'activitat compleix estrictament tots els criteris de seguretat i prevenció.