La 5a edició de La Nit de l’Alzheimer recapta 34.000€ pel projecte ACEhealth

03/12/2020
Més de 250 assistents, 34.000€ recaptats pel projecte ACEhealth i moltes cares conegudes del món de la cultura, esports i televisió es van voler sumar a la nostra nit solidària.

Tornen els tallers de memòria presencials

05/10/2020Atenció i tractament
Els usuaris de la Unitat d’Atenció Diürna han tornat a les instal·lacions de Fundació ACE per continuar els tallers de memòria de forma presencial.

La Unitat d'Atenció Diürna tanca davant els rebrots de COVID-19

30/07/2020Atenció i tractament
A partir de l'1 d'agost, el Centre de Dia i l'Hospital de Dia de Fundació ACE romandran tancats per protegir la salut dels usuaris i de les usuàries davant els rebrots de coronavirus (COVID-19).

Els experts aconsellen entorns coneguts per conviure amb l’Alzheimer durant l’estiu

21/07/2020Atenció i tractament
Fundació ACE ha elaborat un decàleg de consells per ajudar les persones que conviuen amb la malaltia d'Alzheimer durant les vacances d'estiu.

Un llibre, el millor regal per estimular la ment aquest estiu

16/07/2020Atenció i tractament
Un llibre, o més d’un, pot ser el regal perfecte per aquest estiu, més quan aquest atípic 2020 ha obligat a ajornar la diada de Sant Jordi a Catalunya a conseqüència de la COVID-19, que ha passat del 23 d’abril a celebrar-se el proper dijous 23 de juliol.

Diccionari sobre la COVID-19 per a persones amb Alzheimer

26/06/2020Atenció i tractament
Els usuaris i les usuàries de l’Hospital de Dia de Fundació ACE han realitzat aquests dies un exercici molt especial per valorar la seva fluència verbal i la seva memòria: han fet un llistat de les paraules que han hagut d’utilitzar durant la pandèmia.