Sensibilització

Fundació ACE i joies Majoral llancen Instant, una polsera solidària amb l’Alzheimer

30/05/2019
Fundació ACE i la firma de joies Majoral, llancen la polsera solidària Instant, una joia d'inspiració mediterrània. Els beneficis aniran destinats a impulsar la recerca de l'Alzheimer.

Hàbits saludables per ajudar a prevenir l’Alzheimer

05/09/2019Atenció i tractament
Tot i que malauradament no hi ha encara avui en dia una forma segura de prevenir l’Alzheimer o altres tipus de demència, si que podem actuar sobre alguns factors de risc, duent a terme canvis en el nostre estil de vida o mitjançant tractament mèdic.

Els experts recomanen protegir les persones amb demència davant les altes temperatures

11/07/2019Atenció i tractament
Davant la recent onada de calor i l'arribada de l'estiu, els experts de Fundació ACE alerten del risc de les altes temperatures per a les persones amb demència.

Taller: Els aromes del record

25/04/2019Atenció i tractament
El Grup Indukern ha organitzat aquest mes d'abril diversos tallers de aromaterapia dirigits a potenciar la memòria dels usuaris i usuàries del Centre i l'Hospital de Dia de la Fundació.

Primera Aula de Cuidadors del 2019

04/02/2019Atenció i tractament
Fundació ACE inicia la primera Aula de Cuidadors del 2019 que comptarà amb la participació d'una trentena d'assistents, la majoria familiars de persones amb Alzheimer o altres tipus de demències diagnosticades recentment.

"Té 48 anys i té Alzheimer... Ara què?"

07/09/2018Atenció i tractament
El dia 27 de setembre comença un grup de suport i formació adreçat a les parelles de pacients d’Alzheimer o demència pre-senils, és a dir, menors de 65 anys. La participació als grups és gratuïta gràcies a una beca de la Generalitat de Catalunya.