Sensibilització

Barcelona Cuida: Taller per a cuidadors de persones amb Alzheimer

17/05/2019
Fundació ACE va oferir ahir en el marc de Barcelona Cuida un taller teòric-pràctic per donar suport a familiars i cuidadors de persones amb Alzheimer i altres demències.

Taller: Els aromes del record

25/04/2019Atenció i tractament
El Grup Indukern ha organitzat aquest mes d'abril diversos tallers de aromaterapia dirigits a potenciar la memòria dels usuaris i usuàries del Centre i l'Hospital de Dia de la Fundació.

Primera Aula de Cuidadors del 2019

04/02/2019Atenció i tractament
Fundació ACE inicia la primera Aula de Cuidadors del 2019 que comptarà amb la participació d'una trentena d'assistents, la majoria familiars de persones amb Alzheimer o altres tipus de demències diagnosticades recentment.

Visita al Museu del FC Barcelona

16/01/2019Atenció i tractament
Els usuaris i usuàries més culés de l’Hospital i el Centre de Dia de Fundació ACE van visitar ahir el Museu del Futbol Club Barcelona.

"Té 48 anys i té Alzheimer... Ara què?"

07/09/2018Atenció i tractament
El dia 27 de setembre comença un grup de suport i formació adreçat a les parelles de pacients d’Alzheimer o demència pre-senils, és a dir, menors de 65 anys. La participació als grups és gratuïta gràcies a una beca de la Generalitat de Catalunya.

25 anys del primer centre terapèutic per tractar la malaltia d'Alzheimer

25/11/2016Atenció i tractament
25 anys del primer centre terapèutic per tractar la malaltia d'Alzheimer - Avui, 25 de novembre, es compleixen XXV anys de la fundació del Centre de...