Sensibilització

T'esperem a la primera Nit de l'Alzheimer online

20/10/2020
La cinquena edició de la Nit de l'Alzheimer se celebrarà el 2 de desembre de 2020 a les 19:00 i serà la primera edició online. Suma't i ajudeu-nos a tenir cura de les persones amb Alzheimer.

T'esperem a la primera Nit de l'Alzheimer online

20/10/2020Sensibilització

Moltes gràcies pel vostre donatiu

15/10/2020Sensibilització
En Quim i la Xènia van destinar els diners pels regals als convidats a la seva boda en fer un donatiu a Fundació ACE.

La Dra. Mercè Boada participa a la I Jornada de Biomarcadors de l’Alzheimer

07/10/2020Formació
La Dra. Mercè Boada va participar a la 1a jornada de Biomarcadors de l’Alzheimer, un esdeveniment online organitzat per Roche i dirigit a neuròlegs, analistes i altres professionals de la salut implicats en la malaltia de l’Alzheimer.

Tornen els tallers de memòria presencials

05/10/2020Atenció i tractament
Els usuaris de la Unitat d’Atenció Diürna han tornat a les instal·lacions de Fundació ACE per continuar els tallers de memòria de forma presencial.

En 30 anys no recordaràs la paraula Coronavirus

21/09/2020Sensibilització
Coincidint amb la commemoració del Dia Mundial de l’Alzheimer, Fundació ACE llença un vídeo amb l’objectiu de sensibilitzar la societat sobre la malaltia d'Alzheimer