Sensibilització

Inaugurem l’exposició "Barcelona Printlife"

11/01/2019
Fujilfilm España i Fundació ACE han inaugurat avui l’exposició “Barcelona Printlife” que estarà oberta al públic del 10 al 20 de gener (el dia 14 romandrà tancada) al Barcelona Design Hub (entrada gratuïta).

Inaugurem l’exposició "Barcelona Printlife"

11/01/2019Sensibilització

Exposició fotogràfica: 7000 imatges contra l’Alzheimer

04/01/2019Sensibilització
Fujifilm España, en col·laboració amb Fundació ACE, organitza l'exposició Barcelona Printlife, una iniciativa que neix amb l'objectiu de preservar la memòria a través de la fotografia i lluitar contra l'Alzheimer.

Menú nadalenc per a persones amb Alzheimer

19/12/2018Formació
Des de Fundació ACE volem ajudar les famílies que tenen algú afectat per la demència a enfocar els menús de forma senzilla. Per això, l'objectiu d'aquest decàleg és el d'afavorir que el moment de seure a taula per Nadal sigui una experiència agradable.

Conveni amb UNDATIA comunicació per la campanya Regala memòria

17/12/2018Sensibilització
UNDATIA comunicació i Fundació ACE han signat avui un conveni per donar suport a la campanya Regala memòria. Fundació ACE vol donar visibilitat a la malaltia d’Alzheimer i els seus efectes i fomentar la captació de fons per finançar la recerca.

Tarda d’Òpera al Gran Teatre del Liceu

11/12/2018RSC
Els usuaris i usuàries de l’Hospital i Centre de Dia de Fundació ACE van poder gaudir ahir d’una tarda d’òpera al Gran Teatre del Liceu de Barcelona amb l’assistència a l’assaig de l’obra L’italiana in Algeri.