Sensibilització

Suma’t a la IV Nit de l’Alzheimer

02/08/2019
Fundació ACE celebra el pròxim 26 de setembre a Barcelona la quarta edició de la Nit de l'Alzheimer, una vetllada solidària amb l'objectiu de sensibilitzar sobre la importància de la recerca d'aquesta malaltia.

Salta, balla i ‘Mou-te per l’Alzheimer’ a Les Corts

17/09/2019Sensibilització
Fundació ACE organitza la jornada ‘Mou-te per l'Alzheimer’ amb actuacions de música, ball i animació al districte de Les Corts de Barcelona. L’acte tindrà lloc el 21 de setembre a les 10 hores als Jardins de Magalí.

Bonpreu i Esclat engeguen una campanya d’arrodoniment solidari per col·laborar amb Fundació ACE

12/09/2019Sensibilització
Els supermercats Bonpreu i Esclat engeguen, durant el mes de setembre, una campanya d’arrodoniment solidari per col·laborar amb els projectes de recerca de Fundació ACE.

La Nit de l'Alzheimer 2019: quarta edició

12/09/2019Sensibilització
Barcelona acollirà per primera vegada el proper 26 de setembre la quarta edició de la Nit de l'Alzheimer que organitza Fundació ACE. L'esdeveniment busca combinar solidaritat amb una experiència gastronòmica i cultural per la lluita contra l'Alzheimer.

Jornada ‘Mou-te per l’Alzheimer’ pel Dia Mundial de la malaltia el 2019

10/09/2019Notícies
Fundació ACE celebra l’acte ‘Mou-te per l’Alzheimer’ amb activitats lúdiques i participatives per a tota la família. La jornada inclou activitats de ball, música i animació que es desenvoluparà entre les 10 i les 14 hores del 21 del setembre.

Vídeo: Projecte ADAPTED

09/09/2019Recerca
El projecte ADAPTED, liderat per Fundació ACE, és un estudi que investiga els mecanismes biològics pels quals la presència del gen APOE augmenta el risc de desenvolupar l'Alzheimer.