Sensibilització

Fundació ACE i joies Majoral llancen Instant, una polsera solidària amb l’Alzheimer

30/05/2019
Fundació ACE i la firma de joies Majoral, llancen la polsera solidària Instant, una joia d'inspiració mediterrània. Els beneficis aniran destinats a impulsar la recerca de l'Alzheimer.

Els experts recomanen protegir les persones amb demència davant les altes temperatures

11/07/2019Notícies
Davant la recent onada de calor i l'arribada de l'estiu, els experts de Fundació ACE alerten del risc de les altes temperatures per a les persones amb demència.

La Fundació Castell de Peralada reitera el seu compromís amb l’Alzheimer

08/07/2019Notícies
La Fundació Castell de Peralada, en l’edició del Festival 2019, ha tornat a donar un any més el seu suport als projectes de recerca que Fundació ACE duu a terme en l’àmbit de l’Alzheimer i les demències.

Les persones amb demència tenen pitjor salut visual, segons un nou article de Fundació ACE

04/07/2019Recerca
Les persones amb demència presenten pitjors paràmetres de salut visual que aquelles amb menor grau de deteriorament cognitiu. Així ho indica un nou article publicat per l'equip de recerca de Fundació ACE.

Programa Estimul’Art: Visita a l’estudi-biblioteca del Museu Frederic Marès

28/06/2019RSC
Usuaris i usuàries de la Unitat d'Atenció Diürna de Fundació ACE han visitat aquest mes de juny l'estudi-biblioteca del Museu Frederic Marès, realitzant l'última sortida del programa Estimul’Art dins del curs acadèmic 2018-19.

IMI Stakeholder Forum 2019

18/06/2019Recerca
Fundació ACE ha assistit aquest any a l'IMI Stakeholder Forum 2019 que ha abordat com a temàtica principal la salut i les malalties del cervell en l'era digital.