Recerca

Grifols presenta noves dades que recolzen l’eficàcia del seu assaig clínic sobre Alzheimer

29/03/2019
La Dra. Mercè Boada ha participat avui en la presentació dels nous resultats de l'estudi AMBAR. Aquests resultats els ha presentat el Dr. Antonio Páez (GRIFOLS) en el 14è Congrés Internacional sobre Alzheimer i Parkinson (AD / PD) a Lisboa.

Barcelona Cuida: Taller per a cuidadors de persones amb Alzheimer

17/05/2019Notícies
Fundació ACE va oferir ahir en el marc de Barcelona Cuida un taller teòric-pràctic per donar suport a familiars i cuidadors de persones amb Alzheimer i altres demències.

El projecte MOPEAD, finalista del Premi d'Internet 2019

15/05/2019Notícies
El projecte europeu MOPEAD, coordinat a España per Fundació ACE, ha resultat finalista del Premi d'Internet 2019, guardó que atorga l'Associació d'Usuaris d'Internet a entitats i iniciatives digitals innovadores, coincidint amb el Dia d'Internet.

L’equip de PreDADQoL es reuniex a la seu de Fundació ACE

14/05/2019Notícies
L'equip d'investigadors del projecte europeu de recerca PreDADQoL s'ha reunit els dies 13 i 14 de maig a la seu de Fundació ACE per a dur a terme una de les seves reunions anuals amb l'objectiu de presentar els diferents avanços de l'estudi.

La revista Alzheimer’s & Dementia publica un article sobre MOPEAD

13/05/2019Notícies
La reconeguda revista Alzheimer's & Dementia ha posat el focus en el projecte europeu MOPEAD amb la publicació d'un article que analitza els mecanismes d'aquesta iniciativa per promoure la participació de la ciutadania en la detecció de la demència.

Barcelona Cuida: xerrades teòric-pràctiques per cuidadors

29/04/2019Sensibilització
Fundació ACE oferirà el proper mes de maig dues conferències per a cuidadors de persones amb demència en el marc de Barcelona Cuida, un nou centre per a donar visibilitat als recursos disponibles en l'àmbit de la cura.