Col·labora:
La Nit de l'Alzheimer

Com participar:

PACK COMPLET

Sopar al Castell + Assistència premium al concert + Meet&Greet:

FILA 0

Per a no assistents a la gala solidària, és possible participar a partir de:

Per fer efectiva la seva aportació es necessari realitzar una transferència a

CAIXABANK  ES49 2100 0555 3602 0230 9562

a nom de Fundació ACE. Institut Català de Neurociències Aplicades en concepte de Nit de l’Alzheimer.  Si us plau, enviï el nom del titular de la reserva i el comprovant a regalamemoria@fundacioace.org

La Nit de l’Alzheimer

El 2015 vam crear La Nit de l’Alzheimer, un acte solidari nascut per ser el punt de trobada anual entre la societat i el món de la recerca, tractament i prevenció de la malaltia d’Alzheimer.

L’objectiu de la vetllada és doble: sensibilitzar sobre la necessitat d’invertir en recerca per accelerar la lluita contra l’Alzheimer, i també generar fons per desenvolupar un projecte de recerca.

Gràcies a Fundació Castell de Peralada, la vetllada solidària La Nit de l’Alzheimer es celebra anualment al Castell de Peralada. La celebració conjuga el seu objectiu solidari i de sensibilització amb una experiència gastronòmica i musical en el marc del Festival Internacional de Música de Peralada.

A 2018, La Nit de l’Alzheimer va servir per realitzar una tomografia òptica (OCT) a 200 persones per estudiar el gruix de la retina i la seva relació amb el deteriorament cognitiu.

La Nit de l’Alzheimer compta amb el suport de la Fundació Abertis.