Fundació ACE és una entitat sense ànim de lucre al servei de les persones amb malatia d’Alzheimer o altres demències, i de les seves famílies.

Per fer-ho treballem des de l'any 1996 en els camps del diagnòstic, tractament, recerca, formació i sensibilització.

Àrees d'activitat

Diagnòstic

Som un centre de referència en el diagnòstic i tractament farmacològic de persones amb trastorns cognitius i demències, així com en assistència social a les famílies.

Tractament

A la Unitat d'Atenció Diürna tractem cada dia prop de 300 persones amb Alzheimer o altres demències i oferim a les seves famílies suport i ajuda.

Recerca

Fem recerca per avançar en el coneixement de la demència. Hem participat a més de 100 assajos clínics i tenim la major col·lecció genètica d'Alzheimer a Europa.

Formació

El nostre personal forma tant a professionals de la sanitat com a famílies, per tal de millorar la qualitat de vida de les persones afectades.

persones diagnosticades des del 1996.

usuaris a la Unitat d'Atenció Diürna el 2017.

mostres genètiques a la col·lecció.

Alzheimer: la química dels records

21/03/2019
Mercè Boada, directora mèdica i cofundadora de Fundació ACE, va participar ahir al congrés INFARMA 2019. La seva ponència es titula "Alzheimer: la química dels records."

Conferència del Dr. Villemagne a Fundació ACE

20/03/2019
El Dr. Victor L. Villemagne visitarà el proper 2 d’abril la Fundació ACE per oferir una conferència sobre l’estat actual i principals reptes de l'ús de biomarcadors en la recerca sobre demències i altres malalties neurodegeneratives.

200 persones assisteixen al concert ‘Música per l’Alzheimer’

18/03/2019
Prop de 200 persones van assistir al concert solidari ‘Música per l'Alzheimer’, organitzat per a captar fons per a la recerca d'aquesta malaltia.

Amb la col·laboració de GRIFOLS | Centre adscrit a la UIC-Barcelona