Fundació ACE és una entitat sense ànim de lucre al servei de les persones amb malatia d’Alzheimer o altres demències, i de les seves famílies.

Per fer-ho treballem des de l'any 1996 en els camps del diagnòstic, tractament, recerca, formació i sensibilització.

Àrees d'activitat

Diagnòstic

Som un centre de referència en el diagnòstic i tractament farmacològic de persones amb trastorns cognitius i demències, així com en assistència social a les famílies.

Tractament

A la Unitat d'Atenció Diürna tractem cada dia prop de 300 persones amb Alzheimer o altres demències i oferim a les seves famílies suport i ajuda.

Recerca

Fem recerca per avançar en el coneixement de la demència. Hem participat a més de 100 assajos clínics i tenim la major col·lecció genètica d'Alzheimer a Europa.

Formació

El nostre personal forma tant a professionals de la sanitat com a famílies, per tal de millorar la qualitat de vida de les persones afectades.

persones diagnosticades des del 1996.

usuaris a la Unitat d'Atenció Diürna el 2017.

mostres genètiques a la col·lecció.

Grifols presenta noves dades que recolzen l’eficàcia del seu assaig clínic sobre Alzheimer

29/03/2019
La Dra. Mercè Boada ha participat avui en la presentació dels nous resultats de l'estudi AMBAR. Aquests resultats els ha presentat el Dr. Antonio Páez (GRIFOLS) en el 14è Congrés Internacional sobre Alzheimer i Parkinson (AD / PD) a Lisboa.

Gran assistència a la Conferència del Professor Villemagne a Fundació ACE

03/04/2019
Una setantena de professionals en el camp de l'Alzheimer i les demències es van donar cita ahir a la seu de Fundació ACE per a assistir a la conferència del Professor Victor L. Villemagne sobre biomarcadors de neuroimatge.

Merck finalitza l’estudi del fàrmac Verubecestat

16/04/2019
L'empresa Merck ha donat per finalitzat l'assaig clínic del fàrmac Verubecestat, realitzat per Fundació ACE en persones amb Alzheimer en fase inicial, després que el medicament no hagi donat els resultats esperats.

Amb la col·laboració de GRIFOLS | Centre adscrit a la UIC-Barcelona