Fundació ACE és una entitat sense ànim de lucre al servei de les persones amb malaltia d’Alzheimer o altres demències, i de les seves famílies.

Per fer-ho treballem des de l'any 1995 en els camps del diagnòstic, tractament, recerca, formació i sensibilització.

Àrees d'activitat

Diagnòstic

Som un centre de referència en el diagnòstic i tractament farmacològic de persones amb trastorns cognitius i demències, així com en assistència social a les famílies.

Tractament

A la Unitat d'Atenció Diürna tractem cada dia prop de 300 persones amb Alzheimer o altres demències i oferim a les seves famílies suport i ajuda.

Recerca

Fem recerca per avançar en el coneixement de la demència. Hem participat a més de 100 assajos clínics i tenim la major col·lecció genètica d'Alzheimer a Europa.

Formació

El nostre personal forma tant a professionals de la sanitat com a famílies, per tal de millorar la qualitat de vida de les persones afectades.

persones diagnosticades des del 1996.

usuaris a la Unitat d'Atenció Diürna el 2017.

mostres genètiques a la col·lecció.

Suma’t a la IV Nit de l’Alzheimer

02/08/2019
Fundació ACE celebra el pròxim 26 de setembre a Barcelona la quarta edició de la Nit de l'Alzheimer, una vetllada solidària amb l'objectiu de sensibilitzar sobre la importància de la recerca d'aquesta malaltia.

Fundació ACE i joies Majoral llancen Instant, una polsera solidària amb l’Alzheimer

30/05/2019
Fundació ACE i la firma de joies Majoral, llancen la polsera solidària Instant, una joia d'inspiració mediterrània. Els beneficis aniran destinats a impulsar la recerca de l'Alzheimer.

Vota la nostra Aula de Cuidadors Virtual

03/06/2019
El laboratori Cinfa celebra el seu 50 aniversari donant suport a 50 iniciatives que millorin la qualitat de vida de pacients i familiars. Fundació ACE s'ha presentat al concurs per aconseguir finançament per construir una Aula de Cuidadors Virtual.

Amb la col·laboració de GRIFOLS | Centre adscrit a la UIC-Barcelona