Fundació ACE és una entitat sense ànim de lucre al servei de les persones amb malatia d’Alzheimer o altres demències, i de les seves famílies.

Per fer-ho treballem des de l'any 1996 en els camps del diagnòstic, tractament, recerca, formació i sensibilització.

Àrees d'activitat

Diagnòstic

Som un centre de referència en el diagnòstic i tractament farmacològic de persones amb trastorns cognitius i demències, així com en assistència social a les famílies.

Tractament

A la Unitat d'Atenció Diürna tractem cada dia prop de 300 persones amb Alzheimer o altres demències i oferim a les seves famílies suport i ajuda.

Recerca

Fem recerca per avançar en el coneixement de la demència. Hem participat a més de 100 assajos clínics i tenim la major col·lecció genètica d'Alzheimer a Europa.

Formació

El nostre personal forma tant a professionals de la sanitat com a famílies, per tal de millorar la qualitat de vida de les persones afectades.

persones diagnosticades des del 1996.

usuaris a la Unitat d'Atenció Diürna el 2017.

mostres genètiques a la col·lecció.

Grifols presenta noves dades que recolzen l’eficàcia del seu assaig clínic sobre Alzheimer

29/03/2019
La Dra. Mercè Boada ha participat avui en la presentació dels nous resultats de l'estudi AMBAR. Aquests resultats els ha presentat el Dr. Antonio Páez (GRIFOLS) en el 14è Congrés Internacional sobre Alzheimer i Parkinson (AD / PD) a Lisboa.

Nou estudi genètic associat a l'Alzheimer

24/04/2019
Fundació ACE ha participat en un estudi internacional que aporta nova informació sobre una variant del gen BDNF, anomenada BDNFVal66Met, associada a la malaltia d'Alzheimer i al deteriorament cognitiu.

El projecte MOPEAD, finalista del Premi d'Internet 2019

15/05/2019
El projecte europeu MOPEAD, coordinat a España per Fundació ACE, ha resultat finalista del Premi d'Internet 2019, guardó que atorga l'Associació d'Usuaris d'Internet a entitats i iniciatives digitals innovadores, coincidint amb el Dia d'Internet.

Amb la col·laboració de GRIFOLS | Centre adscrit a la UIC-Barcelona